YVES ROCHER-HYDRA VEGETAL – gel exfoliant hidratant – REVIEW

Hello, people! A trecut ceva vreme de cand nu am mai scris pe blog si imi pare rau. 😥Am o perioada incarcata si grea la serviciu și abia reusesc sa imi mai rup putin din timp făcând și altceva. De data asta am ales sa scriu un articol despre un produs preferat. De multa vreme vreau sa va vorbesc de el si iata ca, in sfarsit a sosit momentul.

In primăvara, m-am gandit eu ca ar trebui sa imi maresc „colectia” de produse de skincare si mi s-a pus pata pe un exfoliant. Bineinteles ca voiam unul care sa nu zgarie si sa nu imi usuce excesiv tenul. Mereu mi-au placut produsele de ingrijire de la Yves Rocher si nici acest exfoliant nu s-a lăsat mai prejos.

Este un exfoliant cu microgranule din Bambus destinat curatarii tenului de impuritati si celule moarte, pentru ca acesta sa devina mai neted, catifelat si luminos. Este potrivit unui ten normal si mixt, insa, din experienta va spun ca merge foarte bine si pentru tenul gras. Granulele nu zgarie tenul si datorita faptului ca produsul are textura de gel. Are un miros tare placut ( are putin parfum in el), nu contine alcool si nici parabeni. Cei de la Yves Rocher spun ca acest produs are peste 92% ingrediente de origine naturala, iar apa din celulele plantei Edulis are rol activator de hidratare, permitand stocarea apei si blocarea ei in mod durabil, pentru o hidratare continua.

Confirm toate aceste lucruri, deoarece l-am utilizat si il utilizez in continuare, ceea ce mi-a permis sa imi fac o parere. De cand il folosesc, tenul meu este mai fin, nu ramane uscat si da si un glow subtil tenului. Costa in jur de 35-40 lei.

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe