Vichy Normaderm Phytosolution

Salutare! Astazi vreau sa va povestesc despre doua produse marca Vichy pe care le-am descoperit anul acesta, undeva la jumatatea lunii iulie. Este vorba despre un gel de curatare si o crema dublu corectoare din gama Normaderm Phytosolution. Sunt produse destinate tenului gras si mixt asa ca ceea ce va voi relata este din prisma tipului meu de ten ( cleios :)) ).

Gelul de curatare curata in profunzime tenul de impuritati si ajuta la combaterea formarii cosurilor. Bine, asta nu inseamna ca nu o sa mai apara cate un monstrulet razlet din cand in cand, insa ce pot eu cu certitudine sa va confirm este curatarea impecabila a tenului si diminuarea formarii de cosuri. Imi place ca nu usuca tenul si are in compozitie probiotice si minerale naturale. Singurul lucru la care trebuie sa fiti atente / ti este ca face multa spuma si riscati sa va ajunga in ochi si nu este o senzatie prea placuta. In rest este un produs foarte bun. Are si un miros placut, de plante acvatice datorat parfumului, care este ultimul ingredient de pe lista. Va las mai jos lista cu ingrediente, luata de pe CosDNA.


Function
AcneIrritantSafety
AquaSolvent1
Coco-betaineSurfactant1
PropanediolSolvent, Viscosity Control1
PEG-120 Methyl Glucose Dioleate01-3
Sodium chlorideViscosity Control0-31
Sodium Cocoyl GlycinateSurfactant1
Dipropylene glycolSolvent, Moisturizer1-2
Zinc GluconateSkin conditioning2-3
Salicylic AcidExfoliator, Whitening1-3
Bifida Ferment lysate1
Sodium HydroxidepH Adjusters1-4
Sodium BenzoatePreservative1-3
PhenoxyethanolPreservative2-4
Copper gluconateSkin conditioning2
Caprylyl GlycolMoisturizer, Emollient1
Tetrasodium Glutamate Diacetate1
ParfumFragrance

Phytosolution – Cremă dublu-corectoare pentru tenul gras cu tendință acneică este o crema ce matifiaza instant tenul. Asta este unul din primele aspecte pe care le-am observat. Are o textura lejera, de gel-crema, se aplica usor si intra rapid in piele, lasand tenul curat si matifiat o perioada buna de timp. Desi eu in mare parte din zi port machiaj, am zile cand nu am nimic pe ten si asa am vazut ce poate. Imi tine sebumul sub control undeva la 6 ore de la aplicare, apoi incet-incet incep sa lucesc. Deci indeplineste cerintele pe care cei de la Vichy spun ca face crema : reduce imperfectiunile si tine sub control excesul de sebum. Sunt foarte incantata de produse, chiar pot sa spun ca fac intr-adevar ceea ce spun si nu e doar marketing.

La fel ca si gelul de curatare, au parfum in lista de ingrediente, dar fiind pe ultima pozitie, nu ma deranjeaza. In general nu prea am eu treaba cu parfumul in cosmetice, decat atunci cand chiar e in cantitate mare si nu il pot suporta, in rest totul e bine :)).

Eu le-am luat de pe Notino si am dat in jur de 160 lei pe amandoua. Nu e un pret mic, insa pentru ceea ce fac merita paguba :)) . P.S : las mai jos lista cu ingrediente luata tot de pe Cosdna.

IngredientFunctionAcneIrritantSafety
AquaSolvent1
GlycerinSolvent, Moisturizer001-2
Salicylic AcidExfoliator, Whitening1-3
Isononyl IsononanoateSynthetic ester, Emollient1
Butylene GlycolSolvent, Moisturizer101
Kaolin001
Zinc SulfateAstringent3-4
Bifida Ferment lysate1
Sodium HydroxidepH Adjusters1-4
Sodium PolyacrylateViscosity Control1-2
Sodium HyaluronateSkin conditioning, Moisturizer001
Sodium BenzoatePreservative1-3
PhenoxyethanolPreservative2-4
Ascorbyl GlucosideAntioxidant, Whitening1
Caprylyl GlycolMoisturizer, Emollient1
Hydrolyzed AlginFragrance, Viscosity Control441
Trisodium Ethylenediamine Disuccinate1
Biosaccharide Gum-1Moisturizer1
Acrylates/C10-30 alkyl acrylate crosspolymerViscosity Control1
FragranceFragrance4

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe