Review-Fond de ten TREND IT UP SHEER NUDE

Hello! Nu am mai facut de ceva timp un review la fonduri de ten, caci m-am axat in general pe aceleasi produse prezentate si in alte articole. Insa cum boala mea pe acest tip de produse a devenit cronica :)), bineinteles ca in concediul meu de la Cluj de acum 2 saptamani nu m-am putut abtine si am intrat si la DM. Nu intentionam sa imi cumpar nimic de la categoria fond de ten, insa am tot dat tarcoale pe la standul Trend iti up si parca, asa din instinct am pus mana pe el. Eu am vazut un clip pe youtube ( la Hayky) cu review despre el, insa tot am vrut sa mi-l achizitionez, desi pentru ea rezultatul final nu a fost chiar ce isi dorea. Acum, suntem diferiti si nevoile tenului sunt si ele diferite, asa ca la unii functioneaza bine anumite produse cosmetice si la altii mai putin bine.

Este un fond de ten lichid, usor cremos si eu l-am luat in nuanta 010. Ce imi place la el :

  • se intinde foarte frumos pe ten si arata natural – eu l-am folosit doar cu buretelul de la Boys’n’Berries, insa vreau sa vad cum e si cu pensula;
  • ofera o luminozitate sanatoasa tenului, fara a parea incarcat;
  • setat cu pudra ( obligatoriu pentru tenul gras!!) arata ca o a doua piele, nici nu stii ca esti data cu ceva pe fata;
  • rezistenta buna – > 5 h, apoi incepe tenul sa luceasca, dar nu exagerat;
  • nu migreaza de pe ten. Aspectul acesta e foarte important pentru mine, caci nu vreau sa arat ciudat, cu fondul de ten imprastiat pe fata.
  • pretul dubios de mic :)).. 17 lei. Pentru un fond de ten asa ieftin, chiar isi face treaba destul de bine. Eu am testat si nuanta 020, insa am ramas la 010, desi blenduita bine nuanta pe ten, tot mi s-ar fi potrivit. Ca un punct minus, ar fi ca se transfera, nu mult, insa daca vorbesti la telefon, ramane putin din el pe ecran.

Din punctul meu de vedere merita achizitionat, nu costa o avere si chiar obtii rezultate decente cu el. Pentru zi de zi mi se pare suficient. Ati incercat ceva de la brandul acesta?

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe