Review – Ulei hidratant pentru corp cu sclipici de la Yves Rocher

Hello! Gata si cu concediul pe vara asta, tare repede a trecut, dar cum se zice, ce e frumos trece repede. Simt ca in vacanta asta scurta din Grecia am pus mult mai mult suflet in tot si m-am bucurat mult mai mult de peisaje si tot ce ma inconjoara fata de alti ani. Poate si fiindca anul trecut nu am fost nicaieri datorita stim noi cui, dar si datorita faptului ca nu am mai fost in Grecia din 2014. A fost cu adevarat memorabila vacanta asta.

Astazi vreau sa fac un scurt review acestui produs, deoarece consider ca merita, mai ales ca este pe piata de atatia ani. Este un ulei cu monoi de Tahiti ce are particule aurii si miroase a mare, a plaja, a suc de cocos si ananas si a caramel. 💓Monoi de Tahiti este cunoscut pentru proprietatile sale hidratante, hranitoare si de catifelare. Imi place sa il folosesc in perioada verii si mai ales cand sunt bronzata, deoarece pune in evidenta extrem de frumos bronzul. Mi se pare ca ii da o stralucire ca de caramel auriu delicios. Eu m-am bronzat bine in vacanta asta, sunt un ciocolatiu caramel acum 😂, iar uleiul pica tocmai bine. Este foarte lichid, spre deosebire de cel de la Nala care este mai vascos ( urmeaza si la el review cat de curand caci si pe acela il iubesc).

Eu il intind pe piele dupa ce ma imbrac (oricum port doar rochite in perioada asta) ca sa nu patez hainele. Arata superb pe piele, ii da un glow absolut divin si hidrateaza toata ziua pielea. Il simt chiar si cand ma duc la dus. Bineinteles ca dupa ce aplic uleiul, vin si cu apa de toaleta din aceeasi gama ca sa completez desertul 😂. Ce era sa omit, mirosul lui persista foarte mult si fara sa aplic apa de toaleta. Din partea mea produsul are nota 10+ si mereu il voi recumpara. Sper sa nu il scoata din productie vreodata caci ar fi mare pacat.

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe