Brandul lunii (4) – THE ORDINARY

De cativa ani incoace internetul vuieste de binecunoscutele produse The Ordinary..orice cautai pe net legat de ingrijirea tenului, hop sugestie The Ordinary. Cum nu am reusit sa rezist tentatiei de le incerca, tinand cont si de pretul lor mai mult decat satisfacator, am pus mana pe cateva produse de la ei : Serul cu niacinamide ( preferatul absolut), tonerul cu 7% acid glicolic, solutia cu BHA/AHA si un produs mai mult de make up, primerul lor siliconat. Am sa le iau pe rand si am sa va spun ce imi place si ce nu.

1. The Ordinary Niacinamide 10% si Zinc 1% : este preferatul preferatelor, deja sunt la a doua sticluta. Imi reglează destul de bine excesul de sebum si tine punctele negre sub control. In plus, si fondul de ten mi se pare ca se aplică mult mai usor. Costa in jur de 35 lei pe Douglas, dar pe Farmacia Tei il gasiti si la 28-30 lei.

2. Toner cu 7% acid glicolic : spre deosebire de cel de la Pixi, care e ceva mai bland, la acesta am constatat ca dupa fiecare aplicare simt niste piscaturi usor mai accentuate fata de Pixi glow tonic. Nu stiu exact daca e chiar in regula treaba asta, insa rezultatele se vad dupa primele aplicari. Eu il folosesc doar seara, pe pielea curata, apoi continui cu ritualul meu de seara. Da tenului un aspect atat de sanatos, cu un luciu natural, incat nu imi mai vine sa port fond de ten. Costa 47 lei pe Douglas.

3. Solutie cu AHA 30% si BHA 2% : un produs excelent pentru fetele cu ten gras, asa ca mine. Se foloseste 1-2 ori pe saptamana si maxim 10 minute, altfel poate sa arda tenul. Pe mine m-a ajutat enorm cu cosurile alea dureroase si cu punctele albe. Ca si gust pot sa va spun ca e acrisor tare, dar imi place😂..am apucat sa il simt pe buze de cateva ori. Pretul lui se invarte undeva la 30 lei.

4. High-Aderence silicone primer: l-am testat de cateva ori insa nu stiu exact daca imi place sau nu. Tind sa cred ca nu, deoarece imi simteam tenul încărcat. Oricum vreau sa il mai folosesc ca sa vad exact ce si cum sta treaba.

Ca si încheiere, îmi plac mult produsele lor si clar vor ramane multa vreme in rutina mea de ingrijire.

Cum vi se par produsele The Ordinary?

<meta name="propeller" content="35c2a09f010b75d22a4b026312fc49df">

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe