Parfumul de vineri – DIOR J’ADORE EDP

Christian Dior / J'Adore - Eau de Parfum 50 ml - Compara preturile la  parfumuri pe ShopMania

Hei! Cum weekend-ul bate la usa ( si binecuvantatul concediu), pentru a incheia cu brio saptamana, astazi va prezint parfumul pe care l-am ales sa ma insoteasca si sa ma binedispuna : Christian Dior J’Adore. Are rost sa va mai spun ca e un clasic? Nu cred. Pentru mine este un parfum iconic, unul care va ramane mereu in sufletul meu si unul dintre cele mai bune parfumuri din lume si cel mai bun de la Dior ( urmat de Addict desigur). Eu nu ma prea pricep sa deosebesc notele intre ele, adica nu pot sa va spun exact ce nota simt, insa stiu sigur ca este un parfum dulce floral..pe mine se imbina ceva flori cu ceva note dulci, vanilie probabil.

Este un parfum elegant, plin de rafinament si usor misterios. Are o persistenta extrem buna…pe mine rezista in jur de 12 ore lejer. Din punctul meu de vedere, acest parfum este destinat unei femei mature, incepand de la 25 de ani in sus si nu il vad potrivit pentru o adolescenta, caci nu este indreptat spre aceasta categorie.

Sticluta este deosebita : simpla, dar de efect. este asa de delicata incat imi e mai mare dragul cand o vad.

Eu iubesc parfumurile Dior, sunt unele care imi plac mai mult, altele mai putin, insa e clar ca Dior are un stil aparte in ceea ce privete parfumurile si mereu le voi cumpara cu drag. Iar J’Adore va fi mereu prezent in colectia mea de parfumuri.

Proiectează un site ca acesta, cu WordPress.com
Începe